با توجه به اهمیت نوآوری و خلاقیت برای توسعه مهارت های ارتباطی در فروش و افزایش راندمان در نمایندگان فروش بیمه های عمر و تامین آتیه، بیمه پاسارگاد به عنوان بیمه پیشرو برای اولین بار در کشور با همکاری پلنت اقدام به برگزاری رویداد «چهرههای شاخص نوآوری در فروش بیمههای زندگی» کرد.
به گزارش فراسو، در این رویداد با توجه به حجم مشارکت کنندگان، آثار ۱۹۵ نماینده نوآور به مرحله رقابت راه یافت و در نهایت پس از داوری صورت گرفته و بررسی مستندات ارائه شده ۲۰ شرکت کننده به عنوان نمایندگان نوآور در فروش بیمه های زندگی انتخاب شدند.
بیمه پاسارگاد با توجه به اهمیت موضوع نوآوری در فروش و خلق راهکاری نو برای ارتقا توانمندی سازمان فروش خود پای در این عرصه گذاشت و در همایش نمایندگان برتر و نوآور فروش از برگزیدگان رویداد «چهره های شاخص نوآوری در فروش بیمه های زندگی » تقدیر کرد.