امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

موسی رضایی میرقائد مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره بیمه البرز در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیامبدین شرح است:

سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم نوایی و هم سازی آن ها ارتباط دارد. روابط عمومی ها می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده ی روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند.
“رهبر معظم انقلاب”

فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی
سلام علیکم؛
تردیدی نیست نظام انسانی و تمامی سازمان ها بدون برقراری ارتباط همراه با رویکرد اقناع افکار عمومی در پیشبرد اهداف تعیین شده خود موفق نخواهند شد.
ایستادگی در برابر تریبون اطلاع رسانی دشمنان این مرز و بوم با جهاد تبیین و گام برداشتن در مسیر نواندیشی، ابتکار، خلاقیت، اعتمادبخشی، مشارکت آفرینی و آگاه سازی عمومی مسئولیتی خطیر است که بر دوش روابط عمومی ها بعنوان کانون محوری تفکر در جهت مدیریت سازنده قرار دارد.
از این رو، روز ارتباطات و روابط عمومی را نمی توان صرفاً صفحه ای در مناسبت های تقویمی دانست چرا که جریان تنویر افکار عمومی، روشنگری و امید افزایی در پیکره جامعه مستمر است و هر روز، روز ارتباطات و روابط عمومی است.
حال بر خود لازم می دانم به پاس فرصت سازی ها و تلاش های انجام شده در راستای افزایش همبستگی سازمانی و ضریب نفوذ بیمه ، گردش سریع و شفاف اطلاعات و رشد و بالندگی شبکه فروش از همکاران روابط عمومی در صنعت بیمه بویژه روابط عمومی بیمه البرز که در سال جاری نیز به واسطه توسعه طرح های نوین شرکت از جمله بیمه زندگی پروژه محور متحمل زحمات بسیاری خواهند شد قدردانی نموده و روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران ساعی و پرتلاش این عرصه تبریک و تهنیت عرض نمایم.
“اللهم اختم لنا بالخیر و السعاده و ارزقنا خیر الدنیا و الآخره”

موسی رضایی میرقائد
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PlIBDP