امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

چهره دوگانه روابط عمومی؛ منشاء قدرت و ضعف سازمان

حجت بهاری‌فر مدیر عامل شرکت بیمه حکمت صبا در پیامی ضمن تبریک ۲۷ اردیبشهت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، برنقش سازنده این واحد مهم سازمانی تاکید داشت. 

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام به شرح زیر است: 
اختصاص جهانی یک روز به نام ارتباطات و روابط عمومی، از یک سو تأکید بر اهمیت و نقش مدیریت اطلاعات در دنیای هزار توی ارتباطات داشته و از سوی دیگر ضرورت تعاملات اصولی درون و برون سازمانی را متذکر می‌شود.
چرا که پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان با تقویت انگیزه‌های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی خطیر در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران و شناخت افکار عمومی به عهده دارد، اینجاست که اگر این واحد مهم یا همان قلب تپنده عملکرد مطلوب نداشته باشد تضعیف مجموعه را موجب خواهد شد.
در گامی فراتر باید توجه داشت، دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. برای همین قدرت در دست جوامعی است که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.
روز روابط عمومی را خدمت تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و فعالان عرصه روابط عمومی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان، موفقیت و آروزی سلامت در راه خدمت رسانی مسألت می نمایم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qhrifx