امروز دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در پیامی شهادت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان در سانحه بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش فراسو، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و باکفایت و پرتلاش، خادم الرضا(ع)، مجاهد نستوه راه خدمت و همچنین همراهان ایشان از جمله آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه فاضل تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی و جهادی امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار متدین و انقلابی آذربایجان شرقی و سایر همراهان در سانحه بالگرد، ایران اسلامی را غرق در ماتم و اندوه کرد.
حضرت آیت الله رئیسی، نماد فداکاری، خدمت خالصانه، متعهدانه و خستگی ناپذیر به مردم بود و در نهایت، این خدمتگزار صمیمی و مخلص در همین مسیر و در حال انجام خدمت برای آبادانی و پیشرفت کشور و اعتلای نام ایران اسلامی، در کنار برخی دیگر از مسئولان خدوم، در شب میلاد امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
بی شک فقدان این عزیزان ضایعه ای بزرگ و خسرانی عظیم برای کشور است اما راه ایشان در تداوم خدمت خالصانه به مردم و میهن اسلامی استمرار پیدا خواهد کرد.
اینجانب از طرف خانواده بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان، با اندوه فراوان، این ضایعه تلخ و دردناک را به ساحت امام عصر عجل الله، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانوده آن شهیدان عالیقدر تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای روان پاک و مطهر ایشان، رحمت بیکران ‌الهی و برای بازماندگان آن شهیدان والامقام و جامعه فرهنگی کشور صبر و اجر مسئلت دارم.

محسن احمدی – مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/BwDGUD