مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ با بیان اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی به موقع و اطلاع رسانی دقیق به مشتریان الویت شرکت است، گفت: به طور متوسط روزانه پاسخگوی ۱۶۰۰ تماس برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳ هستیم.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی آتیه سازان حافظ، سید حامد حسینی کیا گفت: سامانه ۷۵۰۱۳ در راستای هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایتمندی حداکثری بیمه شدگان و شناخت بهتر نیازهای آنها از طریق تماسهای تلفنی ایجاد شده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواست ها، صورت گیرد.
وی حفظ و گسترش بازار را مستلزم افزایش ضریب نفوذ رضایتمندی در جامعه مشتریان کنونی دانست و ادامه داد: ایجاد حلقه مشتریان وفادار اصلیترین هدف شرکت استاز این رو جذب و نگهداری مشتریان در بازارهای رقابتی امروز لازمه داشتن روابطعمومی پویا و صادق است تا با تعاملات موثر و مدیریت شده مشتریان را حفظ نماید.
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ با اشاره به رویکرد و تاکیدات مدیرعامل آتیه سازان حافظ بر ارائه خدمت با کیفیت و بیمنت به مشتریان شرکت (که عموما بازنشستگان معزز هستند)، اظهار کرد: مدیریت روابط عمومی و بخشهای تابع آن از جمله واحد ارتباط با مشتریان (۷۵۰۱۳)، تلاش می کند تا روابط تعاملی و دو جانبهای را میان خود و مشتریانش ایجاد کند و بیش از پیش با پاسخگویی به موقع و اطلاع رسانی دقیق در مورد مفاد و تعهدات مندرج در قرارداد های منعقد شده با بیمه شدگان محترم روند دریافت خدمات این شرکت را تسهیل نماید.
حسینی کیا در خصوص بیشترین اطلاعات درخواستی بر اساس بررسی تماس های برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳ ، گفت: بیشتر سوالات بیمهشدگان درباره مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه گرفتن معرفینامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگیها و اطلاعات بیمه گری و نحوه ثبت نام بیمه اکمل است.
وی تصریح کرد: الویت ما پشتیبانی سریع و آسان از مشتری و دریافت بازخوردهای آنان چه مثبت و چه منفی و به جریان انداختن نظراتشان در روند کار است .
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ با بیان اینکه معتقدم توجه به نظرات مشتریان میتواند منجر به تقویت وفاداری آنها و حفظ و توسعه بازار و در نهایت کسب نتیجهای مطلوب برای شرکت و مشتریان گردد، ادامه داد: به همین منظور این مدیریت شناسایی موانع خدمترسانی و ارتقاء پاسخگویی به شکایات و ارتباط با مشتریان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.