امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

معرفی برندگان ۷ جایزه ۲۴۰ میلیون تومانی اپلیکیشن ۷۲۴

اپلیکیشن ۷۲۴، یکی از محصولات کاربردی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، جشنواره ۷ جایزه ۲۴۰ میلیون تومانی را با موفقیت به اتمام رساند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سپ، جشنواره بزرگ ۷ جایزه ۲۴۰ میلیون تومانی اپلیکیشن ۷۲۴ که استقبال پرشور کاربران این اپلیکیشن را نیز به همراه داشت با معرفی برندگان و اهدای جوایز آنها به اتمام رسید. این جشنواره در دو مرحله (شب یلدا و نوروز) و به قید قرعه برندگان خود را معرفی کرد.

مراسم قرعه‌کشی جشنواره بزرگ اپلیکیشن ۷۲۴ توسط محمد سلوکی مجری نام آشنای ایران در دو مرحله به مناسبت شب یلدا و نوروز برگزار شد. شرکت در جشنواره اپلیکیشن ۷۲۴ راحت بود و افراد یا کاربران می‌توانستند با نصب اپلیکیشن ۷۲۴ یا انجام تراکنش و کسب امتیاز  در قرعه‌کشی بزرگ این جشنواره شرکت کنند؛ نکته قابل توجه این بود که هر تراکنش امتیاز خاص خود را داشت و هر کاربر می‌توانست با کسب امتیاز بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهد.

شایان ذکر است که پخش هر دو مراسم قرعه‌کشی جشنواره بزرگ اپلیکیشن ۷۲۴ به صورت زنده از پیج اینستاگرام ۷۲۴ و آپارات سپ پخش شد؛ البته هم اکنون نیز با مراجعه به این پیج می‌توانید مراحل قرعه‌کشی یا تحویل جوایز و مصاحبه با برندگان خوش شانس اپلیکیشن ۷۲۴  را مشاهده کنید.


آدرس پیج اینستاگرام اپلیکیشن ۷۲۴:
 @۷۲۴CLUB

اسامی برندگان خوش شانس جشنواره بزرگ ۷ جایزه ۲۴۰ میلون تومانی اپلیکیشن ۷۲۴ به شرح زیر است:

نام و نام‌خانوادگی

شهر

امتیاز

زهرا قالبی

خوزستان

۲۲۶۵

علی مبرهن کسمایی

گیلان

۳۱۴۵

عباسعلی قنادزادگان

ساری

۶۷۵

ولی زاداداشی جبدرق

مشکین شهر

۱۵۷۵

سید یوسف بیات غیاثی

اسلامشهر

۲۳۹۵

سمیره آچاک

یاسوج

۴۶۹۰

سیدغلامحسن داورپنا

یاسوج

۲۲۲۰

ضمن تبریک مجدد به برندگان خوش شانس جشنواره بزرگ اپلیکیشن ۷۲۴ و سپاس از همراهی کاربران محترم ۷۲۴، بی‌تردید در سال جدید نیز با مسابقات و جشنواره‌های جذاب و شگفت‌انگیز در کنار شما خواهیم بود.

در صورت نیاز به نصب اپلیکیشن ۷۲۴ کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

https://trc.metrix.ir/rz4lul/

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8R3y6V