امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون کارگر محال است

مدیرعامل پتروشیمی لردگان: تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون «کارگر» محال است

محسن محمودی مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش عضو خانواده این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پتروشیمی لردگان متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کارگر ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است» (مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از زحمات تمامی کارگران پرتوان و تلاش‌گر سرزمین عزیزمان ایران و شرکت پتروشیمی لردگان که با همت والای خود چرخ تولید این مجتمع و صنعت کشور را می‌گردانند، تشکر و قدردانی کنم.

تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون حضور قشری به نام کارگر محال است و بر همین اساس جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام مورد توجه ویژه است و قداست کار و مجاهدت تا مرتبه شهادت اعتلا بخشیده شده است.

شرکت پتروشیمی لردگان این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران معزز، در راستای پیشبرد اهداف والای این شرکت همواره نقش موثری در حفظ موقعیت کنونی شرکت را ایفا نماید.

این مناسبت ارزشمند را به کارگران خدوم در شرکت پتروشیمی لردگان تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش خانواده شرکت پتروشیمی لردگان که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والایشان است ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

محسن محمودی – مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lScszX