امروز دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک ملی ایران روز “ارتباطات و روابط عمومی” را تبریک گفت

مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی ضمن گرامی داشت روز «ارتباطات و روابط عمومی» این روز را به تمام کارکنان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در متن پیام تبریک ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز «ارتباطات و روابط عمومی» آمده است:
قدمت ارتباطات و تبادل اطلاعات به شکل‌گیری اولین تمدن‌های کهن باز می‌گردد، اما روح جستجوگر انسان دوره‌ای نوین با قابلیت‌ها و نیازمندی‌های جدید را برای بشر به‌وجود آورده است.
امروزه روابط عمومی‌ها به‌عنوان آینه‌ای تمام قد شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت‌ها ایفای نقش می‌کنند و تعالی و طراوت سازمان در تعامل با جامعه را با هنرنمایی به نمایش می‌گذارند.
روابط عمومی با ارتباطاتِ عمومیِ صحیح و سازنده اصلی‌ترین نقش را در توسعه سازمانی، نمود برون سازمانی و سرمایه انسانی دارند که با کوششی آگاهانه جامعه را به سمت اخلاق محوری هدایت می‌کنند تا ژرفای معنای روابطِ انسانی گسترش یابد.
بی‌تردید هم‌اندیشی، هم‌سویی، همگرایی و هم‌افزایی در روابط عمومی‌ها تحول‌گرایی در سازمان‌ها را افزایش می‌دهد و بیدارگری جامعه را تقویت می‌کند.
۲۷ اردیبهشت روز گرامی‌داشت ارتباطات و روابط‌عمومی را به تمام مدیران و کارکنان این حرفه دشوار و حساس در سراسر کشور، به‌ویژه به همکاران خوبم در روابط‌عمومی‌های بانک‌ها در سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم و برای آنان که دغدغه‌ی صحت، صداقت و حقیقتِ راستین دارند، آرزوی توفیق می‌کنم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WV5Puu