امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

محمد رضا کشاورز: راهبرد بیمه ایران تفکیک موثر وظایف ستاد و صف خواهد بود

محمدرضا کشاورز رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ایران در آیین تودیع و معارفه مدیران کل ستادی این شرکت  که با حضور معاونین و مدیران ستادی برگزار شد؛ گفت: راهبرد این شرکت تفکیک موثر وظایف ستاد و صف خواهد بود.

به گزارش فراسو، کشاورز در این مراسم ضمن تکریم زحمات مدیران در سمت های مختلف اظهار داشت: تغییر، ضرورت مدیریت در شرکتهای تجاری و برای دست یابی به اهداف می‌باشد. ملاک برای انتخاب مدیران شایستگی و توانایی آنها در انجام امور است و به همین جهت، عملکرد مدیران پس از انتصاب بررسی خواهد شد.
وی با اشاره به چالش های اداره بیمه ایران گفت: نقاط قوت و نیز نقاط قابل بهبود بیمه ایران احصا شده است. وجود شعب متعدد استانی نکته قوت شرکت است اما نیاز بالای شعبه برای تصمیم گیری به ستاد از نقاط قابل بهبود می‌باشد.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به لزوم هدف گزاری برای اداره شرکت تاکید کرد: در تدوین راهبردهای اداره شرکت باید مولفه های راهبردی را مدنظر داشته باشیم. حوزه سیاستگذاری و اجرا باید تفکیک گردند و بر تفویض اختیار تاکید دارم چون شعب در فضای رقابتی باید امکان تصمیم گیری داشته باشند.ستاد صرفا باید نظارت کند. مبانی تصمیم، برای شعب ترسیم شود به نحوی که شعب بتوانند خود تصمیم بگیرند. الکترونیکی کردن فرآیندها باید مدنظر مدیران باشد. برنامه باید با لحاظ کردن زمان، تدوین گردد و حتما زمانبندی در برنامه ریزی دیده شود.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران ضمن اشاره به اینکه بیمه ایران باید اقتصادی اداره گردد، خاطرنشان کرد: در فضای رقابتی هستیم و نباید به موضوعات اداری نگاه کنیم و لازم است وضعیت رقبا را مستمر تحلیل کنیم. از ظرفیت استانها باید بیشتر استفاده شود.
کشاورز در پایان به توقعات و انتظارات خود از حوزه های مختلف شرکت پرداخت و به لزوم سرعت عمل بیشتر در انجام خدمات بیمه ای در شرکت تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tUELE0