امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳

فعالیت ۵۰ هزار هسته کارآفرینی اجتماعی در کشور

راهبر نهاد مردمی رسالت از فعالیت ۵۰ هزار هسته کارآفرینی اجتماعی در سراسر کشور خبرداد.
به گزارش فراسو، محمدحسین حسین زاده در اختتامیه جام رسانه ای امید با اشاره به فعالیت سازمان های رهیاری گفت: انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی به عنوان یکی از این سازمان ها در چند بعد همیاری اجتماعی، مردمی، کارآفرینی اجتماعی و قرض الحسنه فعالیت دارد.

وی تحویل ۲۳۶ هزار راس دام به هسته های دامپروری طی دو سال گذشته را از بعد کارآفرینی اجتماعی خواند.

حسین زاده به بعد قرض الحسنه این فعالیت ها اشاره کرد و افزود: بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان تنها بانک قرض الحسنه مردمی است که به صورت غیرحضوری و دیجیتال به اعضا خدمات ارائه می دهد و حدود ۱۰۰۰ کارشناس آی تی نیز با تولید زیرساخت ها و پلتفرم های لازم در سطح ملی در این حوزه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اکثریت افراد جامعه در کارگاه های خرد و خانگی مشغول هستند، اظهارداشت: برای توسعه کاروکسب های خرد در شهرهای کوچک و روستا، الگوی تعالی اجتماعی رسالت را به کار گرفتیم.

حسین زاده انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی را بزرگترین زیست بوم اقتصاد اجتماعی مردمی کشور خواند و گفت: محور فعالیت این انجمن راهبران اجتماعی و هدف آن، کار و زندگی بهتر عامه مردم است.

راهبر نهاد مردمی رسالت با تاکید بر اینکه هسته های کارآفرینی اجتماعی از درون مردم شکل می گیرند، افزود: ۵۰ هزار هسته با میانگین متغیر تعداد اعضا در کشور شکل گرفته است.

حسین زاده همچنین به اهمیت نقش حامیان (حمایت اعتباری، بازرگانی، فنی و…) در بزرگترین زیست بوم اقتصاد اجتماعی مردمی کشور تاکید کرد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/4qq3aE