عضو هیات مدیره شرکت ملی پست روز شنبه در بازدید سرزده از منطقه پستی شمال شرق تهران گفت: فرایند توزیع مرسولات و تامین رضایت شهروندان نیازمند توجه جدی است.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، سعید شریف زاده ضمن بازدید از واحدهای امانات پستی و باجه معطله، وضعیت ورود و خروج مرسولات و روند توزیع آنها را مورد بررسی قرار داد.
وی مدیریت کاهش رسوب مرسولهها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش کارکنان این منطقه پستی در توزیع به موقع و به حداقل رساندن رسوب مرسولات قابل تقدیر است.
به گفته وی، شمال شرق سال گذشته کارنامه موفقی داشت و توانست در بسیاری از شاخصهای ارزیابی عملکرد، رتبه برتر را از آن خود کند.
او در ادامه کمبود نیروی انسانی، ناوگان حمل و نقل مناسب و تجهیزات مورد نیاز را از اساسیترین مطالبات واحدهای پستی عنوان کرد و افزود: تامین بخشی از این مطالبات در دستور کار مدیران ارشد شبکه پستی قرار دارد که امیدواریم با پیگیریهای لازم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.