امروز دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳

عملکرد نهاد مردمی رسالت در حوزه کارآفرینی اجتماعی ستودنی است

راهبر نهاد مردمی رسالت و مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در نشستی با ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، میثمی دبیر شورای فقهی بانک مرکزی و سعیدپور دبیرامور کرمانشاه به فعالیت های این نهاد در ایجاد و توسعه کارو کسب های خرد در سراسر کشور اشاره کرد.
به گزارش فراسو، حسین زاده همچنین با اشاره به صرف وام های قرض الحسنه در مسیر کارآفرینی اجتماعی گفت: در چند سال اخیر حدود نیمی از وام های بانک قرض الحسنه رسالت برای ایجاد اشتغال خرد و خانگی پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به وام های قرض الحسنه بویژه عملیاتی شدن نظام پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد در بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: این وام ها، عدالت اجتماعی یعنی دسترسی مردم خرد به منابع مالی را تحقق می بخشند.

در ادامه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه عملکرد نهاد مردمی رسالت در حوزه اشتغال را قابل تقدیر دانست و گفت: کرمانشاه بالاترین رتبه بیکاری را داراست و امیدواریم همراهی این نهاد مردمی برای رفع این مشکل اساسی در استان گره گشا باشد.

ماموستا عبدالرحمن مرادی عملیاتی شدن وام قرض الحسنه بدون کارمزد در بانک قرض الحسنه رسالت را اقدامی بزرگ در نظام بانکی و مطابق با فتاوای اهل سنت خواند و خواستار به کارگیری بیش از پیش وام های قرض الحسنه در جهت اشتغال مردم شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vICo9L