امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

عزم سازمان بیمه سلامت بر کاهش هزینه های درمان بیماران صعب العلاج

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل بر عزم سازمان متبوع خود بر کاهش هزینه های درمان بیماران صعب العلاج تاکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از ایرنا دکتر محمد مهدی ناصحی در سفر به استان اردبیل و در دیدار با امام جمعه این استان، ضمن تشریح عملکرد سازمان بیمه سلامت به اقدامات ویژه دولت سیزدهم در صندوق بیماران خاص و صعب العلاج اشاره و بر عزم سازمان بیمه سلامت بر کاهش هزینه های درمان این بیماران اشاره کرد .

وی با اشاره به افزایش اعتبار تخصیص یافته به درمان بیماری های خاص گفت: رشد اعتبار اختصاص یافته در این بخش بیانگر این است دولت، وزارت بهداشت و سازمانهای بیمه گر در نظر دارند چتر حمایتی مناسبی برای بیماران خاص و صعب العلاج در نظر بگیرند.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت یادآور شد: حدود ۲ سال از عمر صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج می گذرد و در این مدت از دوام خوبی برخوردار شده است.

همچنین آیت الله سید حسن عاملی نیز اقدامات شایسته سازمان بیمه سلامت را جزو مصادیق بارز حسنات جاریات بر شمرد .
نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم رفع اقدامات موازی در حوزه مدیریت کلان تاکید کرد و گفت: سایر سازمان ها نیز باید با الگو برداری از سازمان بیمه سلامت در مدیریت کم هزینه کشور اهتمام داشته باشند .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/FZuK8u