امروز یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ‌سازی فراز صنعت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در حضور مهندس مرتضی شاه‌میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خلیج فارس و دکتر علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ‌سازی فراز صنعت امضا شد.

به گزارش فراسو به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی ارومیه، در این تفاهم‌نامه بر رفع نیازهای دانش‌محور شرکت پتروشیمی ارومیه در رابطه با پمپ‌های اسید کلریدریک در واحد سولفات پتانسیم (SOP )و واحد پلی آلومینیوم کلراید (PAK ) تاکید شده‌است.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل تعمیرات و مهندسی شرکت پتروشیمی ارومیه در خصوص نگهداری پمپ‌های اسید کلریدریک، تامین به موقع قطعات یدکی، تعمیر پمپ‌های معیوب و معرفی و جایگزینی پمپ‌های جدید با راندمان و‌طول عمر بالا و همکاری برای تهیه و تحویل نقشه‌ها ‌و اسناد مهندسی در رابطه با موضوعات مورد توافق از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه به منظور حفظ تولید مستمر محصول کود سولفات پتاسیم و واحد تولیدی پلی آلومینیوم کلراید در ۷ ماده به امضای اکبر اسمعیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه و رضا سعیدی مدیرعامل شرکت پمپ‌سازی فراز صنعت رسید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PUpjgA