امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

رونمایی از گریدهای استراتژیک آریاساسول همزمان با رونمایی از محصولات صنعت پتروشیمی

گرید‌های رونمایی شده در مراسم رونمایی از ۱۰ محصول ارزشمند صنعت پتروشیمی که در آریاساسول تولید می‌شوند، از خروج ارز جلوگیری می‌کند و وابستگی به این محصولات استراتژیک را رفع می‌کند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم رونمایی نمادین از واحدهای تولید کاتالیست و ۱۰ محصول ارزشمند صنعت پتروشیمی روز شنبه، (۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد و در این مراسم سه گرید استراتژیک آریاساسول در بین محصولات معرفی شده بودند. شرکت پلیمرآریاساسول نیز در این آیین از سه محصول پلی‌اتیلن سنگین HCH5020، پلی‌اتیلن سنگین HCH5520 و پلی‌اتیلن سبک LEC1969 رونمایی و آن‌ها را معرفی کرد.

گرید تجاری پلی‌اتیلن سبک با نام LEC1969 کاربرد استروژن کوتیک دارد و در راکتورهای نسب جدید Tubular آریاساسول تولید می‌شود. این محصول در بسته‌بندی‌های چند لایه مواد غذایی، تتراپک، پوشش‌های سطوح سلولوزی، پوشش‌های Cardboard استفاده می‌شود.

همچنین گریدهای HBM5020 و HBM5520 با کاربری Small Blow Molding یکی از پرتقاضاترین گریدهای صنعت بسته‌بندی در حوزه قطعات کوچک دَمِشی هستند و برای ساخت بطری‌های حمل و بسته‌بندی مواد شیمیایی و غذایی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و اتومبیل‌سازی و … استفاده می‌شوند.

روز قبل از این مراسم، مرتضی شاهمیرزایی با حضور در غرفه آریاساسول در مورد گریدهای توسعه یافته در این شرکت با محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت گفت‌وگو کرد و توسعه و بهبود گرید باک خودرو که در آریاساسول تولید می‌شود را مورد تأکید قرار داد.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور یافتند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Q8n5K3