امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

روز پرکار غرفه پست بانک ایران در نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع

دکتر غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، رئیس انجمن کار آفرینی کسب و کارهای نوین ایران و رئیس کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع،  دکتر پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و دکتر رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیربه طور جداگانه از از غرفه پست بانک ایران در نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع دیدن کردند.

بازدید دکتر غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی از غرفه پست بانک ایران

به گزارش فراسو،دکتر مهدی غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی ، رئیس انجمن کار آفرینی کسب و کارهای نوین ایران و رئیس کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع از غرفه پست بانک ایران در کنفرانس مذکور بازدیدکرد.

در این بازدید فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی توضیحاتی در خصوص تعاملات و همکارهای پست بانک ایران و صندوق توسعه ملی در زمینه اعطای تسهیلات ریالی و ارزی به عاملیت از صندوق و برنامه ها و اقدامات بانک در حمایت کسب کارهای دانش بنیان ، صنایع و اشتغال پایدار در مناطق روستایی ارائه کرد‌.

دکتر غضنفری ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط پست بانک ایران ، بر استمرار و توسعه همکاری های دو جانبه در حمایت از توسعه صنایع و کسب کارهای مختلف و اعطای تسهیلات برای رونق تولید تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، پست بانک ایران به عنوان حامی اصلی کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع حضور فعالی در نشست ها و نمایشگاه جانبی کنفرانس دارد. در نمایشگاه مذکور خدمات ، توانمندی ها و دستاوردهای پست بانک ایران به علاقمندان ، فعالان صنایع ،اساتید ، دانشجویان و بازدید کنندگان ارائه می شود.

شایان ذکر است: در این کنفرانس که در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیهبشت جاری برگزار خواهد شد، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به عنوان سخنران در بعد از ظهر روز دوم نمایشگاه حضور خواهد داشت.

حضور دکتر پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران در غرفه پست بانک ایران

دکتر میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران در غرفه پست بانک ایران در کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع حضور یافت.

در این بازدید فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی توضیحاتی در خصوص تعاملات و همکارهای پست بانک ایران با سازمان ملی بهره وری و کسب رتبه برتر توسط بانک در زمینه کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی ، برنامه ها و اقدامات بانک در حمایت کسب کارهای دانش بنیان ، صنایع و اشتغال پایدار در مناطق روستایی ارائه کرد‌.

بر پایه گزارش، دکتر پیشوایی در این دیدار ضمن تبریک کسب رتبه برتر پست بانک ایران در زمینه بهره وری در میان بانکهای کشور ، از اقدامات صورت گرفته توسط پست بانک ایران در حمایت از توسعه صنایع و کسب کارهای مختلف و اعطای تسهیلات برای رونق تولید تقدیر کرد.

بازدید دکتر رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر از غرفه پست بانک ایران 

دکتر علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر، از غرفه پست بانک ایران در کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع بازدیدکرد.

بنابر این گزارش، در این بازدید فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی توضیحاتی در خصوص تعاملات و همکارها ، برنامه ها و اقدامات بانک در حمایت کسب کارهای دانش بنیان ، صنایع و اشتغال پایدار در مناطق روستایی ارائه کرد‌.

این گزارش می افزاید؛ دکتر رهایی از اقدامات صورت گرفته توسط پست بانک ایران در حمایت از توسعه صنایع و کسب کارهای مختلف و اعطای تسهیلات برای رونق تولید تقدیر کرد.

شایان ذکر است: در این کنفرانس که در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیهبشت جاری برگزار خواهد شد، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به عنوان سخنران در بعد از ظهر روز دوم نمایشگاه حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/VjS83B