امروز دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳

روایت بازنشستگان بانک مسکن از دیدار با مدیرعامل/ حس خوب همگرایی؛ پیوند تجربه‌ها از دیروز تا فردا

جمعی از همکاران بازنشسته بانک مسکن در حاشیه نشست روز گذشته خود  با مدیرعامل این بانک، با اشاره به مفید بودن محتوای این دیدار و دغدغه‌مندی دکترسید عباس حسینی، در خصوص دستاوردهای ارزشمند این جلسه برای بازنشستگان اظهار امیدواری کردند.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا؛ تعدادی از بازنشستگان بانک و اعضای کانون بازنشستگان، روز گذشته در نشستی صمیمانه، دغدغه‌ها و انتظارات همکاران بازنشسته را با مدیرعامل بانک مسکن در میان گذاشتند.
در این جلسه که دکتر مهدی لطفیان معاون مدیرعامل در امور منابع انسانی، مدیر امور حراست، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و برخی مسئولان حوزه منابع انسانی بانک در آن حضور داشتند؛ مسائل مطرح شده از سوی بازنشستگان مورد بررسی و پاسخگویی قرار گرفت.

حس غرورآفرین حضور مجدد در بانک مسکن

جبرئیل ایمانی، مدیرعامل کانون بازنشستگان در حاشیه این جلسه ضمن تشکر از تشکیل چنین نشستی گفت: این قبیل جلسات حس حضور مجدد در بانک را برای بازنشستگان ایجاد می‌کند و نشان دهنده آن است که مدیرعامل محترم به مسائل و مشکلات ‌بازنشستگان توجه ‌دارد و شنونده دغدغه‌های آنان است.
وی در ادامه گفت: نکات ارزشمندی در این دیدار مطرح و راهکارهای ارزنده ای عنوان شد و‌این جلسه حتماً ثمرات خوبی برای بازنشستگان خواهد داشت.

مدیرعامل بانک، ارزش سرمایه انسانی را می‌داند

سهیل رایمند، دیگر همکار بازنشسته حاضر در این جلسه بود که در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این دیدار شاهد رویکرد مثبت مدیرعامل بانک و مسئولان منابع انسانی نسبت به دغدغه‌های بازنشستگان بودیم و خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی با بانک ایجاد شد.
رایمند همچنین گفت: آقای دکتر حسینی از ذکاوت و تجربه مدیریتی بالایی برخوردارند ، ابزار موفقیت را می‌شناسند، ارزش سرمایه انسانی را به خوبی می‌دانند و توجه خوب ایشان به کارکنان، موفقیت روزافزون بانک را رقم خواهد زد.
وی ادامه داد: پس از این مصاحبت دلگرم‌کننده، دوباره خود را به عنوان کارمند بانک حس کرده‌ایم و به نوعی حس همگرایی در ما زنده شد.

مشکلات بازنشسته‌ها به خوبی درک شده است

محمدناصر توحیدی نیز که در جمع بازنشستگان حضور داشت گفت: در جلسه بسیار پرباری حضور داشتم و مدیرعامل بانک با صبوری و انعطاف، شنونده نیازها و خواسته‌های بازنشستگان بودند‌ و ما متوجه دغدغه‌مندی ایشان و این که مشکلات ما را به خوبی درک کرده‌اند، شدیم.
وی اظهار امیدواری کرد که ارتباط مدیران با بازنشستگان نزدیک‌تر شود و پرچم بانک مسکن با همیاری و مشارکت همه همکاران شاغل و بازنشسته همچنان در اوج باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ILUi1V