امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳

دکتر بهاری فر با فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز دیدار کرد

دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به همراه جمعی از مدیران و معاونین ، ضمن بازدید از شعبه شیراز با امیر افشین سوریایی فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، دکتر بهاری فر در راستای پیش بینی موانع و رفع آن در راه رسیدن به اهداف و استراتژی های سازمانی ، از شعبه شیراز بازدید و از نزدیک با کارکنان شعبه و نمایندگان فروش استان فارس دیدار و گفتگو کرد. ایشان در این دیدار ، توجه به ظرفیت های استان را در رشد پرتفوی با اهمیت عنوان کرد و خاطرنشان کرد : حرکت در چارچوب های استراتژیک و فرآیندهای شرکت ، بسترهای دستیابی به موقعیت های بهتر را برای شرکت بیمه حکمت صبا فراهم می کند . در ادامه نیز ، نمایندگان و کارکنان ، انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرهای خود را بطور مفصل با مدیرعامل مطرح نمودند.
بر اساس این گزارش ، مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا و هیئت همراه در ادامه سفر یک روزه به شهر شیراز با حضور در محل دفتر فرمانده پایگاه هوایی شهید عباس دوران با امیر افشین سوریایی فرمانده این پایگاه دیدار کردند.در این دیدار دکتر بهاری فر ضمن تاکید بر خدمت رسانی به پرسنل گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : افزایش رضایتمندی جامعه سهامداری با حمایت ، پشتیبانی و توجه بیشتر مجموعه شرکت بیمه حکمت صبا تحقق خواهد یافت که این مهم به حول و قوه الهی در حال شکل گیری است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/EBfWV2