امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از خدمات ارزنده بیمه دانا به فرهنگیان استان خوزستان

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا در نشست مشترک با مسئولان آموزش‌وپرورش استان خوزستان ارائه خدمت به قشر فرهیخته معلمان را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعیِ این شرکت دانست و بر استمرارِ خدمت‌رسانیِ شایسته به آنان تأکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست مشترکی که روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور جهانشاه اسدی رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در محل ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، با تبریک گرامی‌داشت هفته معلم، بر استمرارِ خدمت‌رسانیِ مطلوب و شایسته به معلمان و فرهنگیان این استان تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه دانا در این جلسه، ضمن ابراز خشنودی و رضایت از سطح مطلوب مناسبات دوجانبه، ارائه خدمت به قشر فرهیخته معلمان و فرهنگیان را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعیِ بیمه دانا و همچنین موجب افتخار و سربلندیِ این شرکت دانست.
ایشان در این نشست بر ضرورت بهبود ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه فرهنگیان در سال جدید تأکید کرد و گفت: معلمان نقش مهمی را در رشد و بالندگی آینده‌سازان کشورمان عهده‌دار هستند و شایسته بهترین خدمات می‌باشند که بیمه دانا در بخش بیمه و سلامت همان‌گونه که طی تقریبا دو سال قبل تلاش نموده با زیرساخت‌های خوبی که داشته و در حال تقویت آن‌ها نیز هست، این‌ مهم را تضمین خواهد کرد.
جهانشاه اسدی نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا به جامعه فرهنگیان و معلمان، با بیان اینکه میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده بیمه دانا به این عزیزان در این استان از سطح مطلوبی برخوردار است، بر استمرار، حفظ و ارتقاء آن تأکید کرد.
وی در پایان، استمرار قرارداد فی‌مابین بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و خواستار تقویت شبکه مراکز طرف قرارداد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/17j200