امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

تقدیر اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران از مدیرعامل شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم

اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، از مدیرعامل شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم به دلیل قرار گرفتن این شرکت در میان صد شرکت برتر صادر کننده ایران تقدیر کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی گروه انرژی پاسارگاد، در متن نامه‌ که به امضای فریدون اسعدی دبیر اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز، پتروشیمی ایران خطاب به حامد دشمن فنا یزدی مدیرعامل شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم نوشته شده است آمده: «درایت، تدبیر و مدیریت بی نظیر جنابعالی، تلاش بی وقفه همکاران جنابعالی، استفاده از تجربه و دانش روز، داشتن اهداف عالی و راهبردی در شرکت پارس بهین پالایش، آن شرکت را به رکورد ۱۰۰ شرکتهای برتر صادرکننده ایران در سال ۱۴۰۲ تبدیل کرده است. این دستاورد بی نظیر را به جنابعالی و همکاران پر تلاش آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض می کنیم و تحقق اهداف عالی در سالهای آینده را برایتان آرزومند هستیم. امید است این دستاورد عظیم زمینه ساز شکل گیری نظام انگیزشی مبتنی بر رقابت و کارایی در صنعت پتروشیمی، نفت و گاز و سایر صنایع ایران گردد و بر سطح توسعه یافتگی ایران عزیز تاثیر شایسته ای به دنبال داشته باشد.»
پیش از این نیز در سال ۱۴۰۲ در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن، که به همت سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری برگزار شده بود، از شرکت پارس بهین پالایش قشم به عنوان شرکت برتر در صادرات کالای سرمایه‌ای تقدیر به عمل آمده بود.
شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از شرکت‌های زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد است. نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور که متعلق به این شرکت است در زمستان ۱۴۰۰ به دست رئیس جمهور افتتاح شد. از مهمترین تولیدات این پالایشگاه؛ قیر در گریدهای مختلف و محصولات هیدروکربنی است.
گفتنی است گام‌های ابتدای و اجرایی فاز دوم توسعه این پالایشگاه با محوریت تولید سوخت کشتی و ارتقای تولیدی از سی و پنج هزار بشکه به صد هزار بشکه در روز، نیز در حال برداشته شدن است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6oYDJV