امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

تجلیل مقامات ارشد تعاون کشور از خانواده شهید ابوحامد

مقامات ارشد تعاون کشور با حضور در منزل شهید ابوحامد، مراتب تجلیل خود را از خانواده این شهید بزرگوار بجا آوردند.

به گزارش فراسو، حامد ویس کرمی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار گفت: شهید ابوحامد از شهدای مدافع حرم و از رزمندگان مخلص و فداکار تیپ فاطمیون بوده است.جانفشانی ها و ایثار رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت هم اکنون به ثمر نشسته است، حضور مجاهدانه عزیزان در جوار حضرت زینب (س) علاوه بر دفاع از کیان اهل بیت (ع)، زمینه را برای نفوذ استراتژیک به سرزمین های اشغالی فراهم ساخت، در پی عملیات مقتدرانه فرزندان ملت و پاسخ قاطعانه به رژیم اشغالگر قدس، شاهد هستیم که جوانان و دانشجویان کشورهای غربی نیز با حقائق و واقعیت ها آشنا شده و تظاهرات ضد استکباری متعددی را با گرایش به اسلام برپا داشته اند.
محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: علاوه بر وظایف حرفه ای خود در حوزه بانکی و اقتصادی، قلبا وظیفه و اعتقاد داریم در توجه به فرهنگ اسلامی، آموزه های دینی و ارادت به مقام والای شهیدان اهتمام کافی را داشته باشیم. شهیدان چراغ راه ما در تداوم حرکت در مسیر حقیقت و تبعیت از ولایت هستند.‌شهید حاج قاسم سلیمانی با اخلاص و درایت و قدرت فرماندهی و نفوذ معنوی، شاگردان و رزمندگان زیادی را در جوامع و ملت های گوناگون پرورش داد. شهید ابوحامد از شهدای بزرگوار و مورد عنایت حاج قاسم بوده است. وظیفه داریم در حفظ آثار و دستاوردهای معنوی شهیدان کوشا باشیم.
در این دیدار البرز محمدی مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی و تعدادی از مدیران بانک توسعه تعاون و حوزه تعاون کشور حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/2eFK5t