امروز دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

تجلیل از مدیر شعب بانک مسکن استان همدان به عنوان یاور اشتغال

در آیین خودکفائی و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان همدان از مدیر شعب بانک مسکن استان به عنوان یاور اشتغال تجلیل شد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا؛ بانک مسکن در سال گذشته بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کرده است که در این راستا مورد تقدیر مسئولان کشوری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیران ارشد استانی همدان قرار گرفت.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان طی سخنانی با اشاره به این مطلب که تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از اولویت های بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ با پرداخت این تسهیلات توانست بیش از ۹۵ درصد از اهداف تعیین شده را محقق کند.

گفتنی است در آیین خودکفائی و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان همدان؛ جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد طی سخنانی با ابراز خشنودی از برگزاری همایش بلندای همت،با تقدیر از عملکرد تمامی مسئولین استان همدان که در امر توانمند سازی مددجویان نقش آفرینی کرده اند؛ از بانک مسکن استان همدان به دلیل حمایت از توانمندسازی مددجویان کمیته امداد خمینی(ره) و ایجاد اشتغال پایدار نیز قدردانی کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wZlgHr