امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

تاپیکو و بانک رفاه تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ مشترک امضا کردند

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات مشترک بین تاپیکو و بانک رفاه ایران امضا شد.

به گزارش فراسو به نقل از تاپ‌نیوز، تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات مشترک بین شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و بانک رفاه ایران به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک بین بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه ایران در غرفه تاپیکو در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه، توسعه همکاری ها و افزایش تعاملات در زمینه های مختلف است.

در همین حال، اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه ایران با بیان اینکه نفت و گاز و پتروشیمی از مزیت‌های خوب کشورمان هستند، گفت:  هلدینگ تاپیکو  یکی از هلدینگ‌های بزرگی است که در این حوزه به صورت تخصصی کار می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به ارتباط سهامداری بین شستا و بانک رفاه که هر دو زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی هستند و توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که به لحاظ تامین مالی پروژه‌ها، مخصوصا پروژه‌های بالادستی وجود دارد، ما سعی می‌کنیم در جهت تامین مالی پروژه‌ها اقدام کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه تصریح کرد: ما هم در پروژه‌‌های ارزشمند حوزه بالادستی که تاپیکو اخیرا به آن وارد شده، و هم در پروژه‌های پایین‌دستی که می‌تواند از خام‌فروشی جلوگیری کند، ورود می‌کنیم.

وی بیان کرد: این کمک‌ها باید به صورت ارزی و ریالی و استفاده از ظرفیت‌های تقویتی داخلی و بین‌المللی بانک باشد تا هر روز شاهد رشد و تعالی در حوزه نفت و گاز باشیم.

لله گانی در پایان گفت: امیدوارم همکاری بین تاپیکو و بانک رفاه نتیجه‌ خوبی برای مردم داشته باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1002gJ