امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

تامین مالی ساخت ۱۷هزار و ۷۱۴ واحد مسکونی نهضت ملی توسط بانک مسکن آذربایجان شرقی

از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال گذشته تعداد ۲۰ هزار و ۵۸۹واحد مسکونی به بانک مسکن استان آذربایجان شرقی معرفی شده اند که قرارداد تامین مالی ۱۷هزار و ۷۱۴ واحد مسکونی به ارزش ۸۲هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال با سازندگان منعقد شده است.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا ؛ مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی از جمله پروژه مسکونی فاز یک شهرک باغمیشه و کوی شهید تجلایی( بسیج ) در شهر جدید سهند به ارایه آماری از عملکرد بانک مسکن استان در طرح نهضت ملی پرداخت.

وی گفت: بانک مسکن با مشارکت در انواع پروژه های ساخت و تولید مسکن، از جمله پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، توانسته است بیش از ۹۰ درصد منابع خود را که از سپرده های خرد مردم تامین می شود؛ برای تولید و تامین مسکن شهروندان بکار ببرد.

جمالوندی ضمن در این بازدیدها ضمن دیدار و گفتگو با پیمانکاران این پروژه ها؛ بر تسریع در تکمیل این واحدها و تحویل به متقاضیان تاکید کرد.

• فروش اقساطی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

پرونده مربوط به تقسیط تسهیلات پروژه نیلوفر از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند که توسط شعبه مرکزی تبریز کلید خورد.

جمالوندی با بیان این مطلب گفت: تا پایان فروردین ماه سال جاری تعداد یک هزار و ۹۲۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

گفتنی است چندی پیش در سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی،پروژه های نهضت ملی شهرجدید سهند از جمله پروژه نیلوفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/f9Oo8Q