امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

بررسی فرایند ادغام شعب موسسه نور در استان البرز توسط سازمان امور استخدامی کشور

یک هیات متشکل از خلیل اسدی مدیر کل دفتر هماهنگی و پیگیری سازمان اداری و استخدامی کشور و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و سید جعفر میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی، صبح امروز در سفر به استان البرز،ضمن بازدید از شعب فعال ادغامی موسسه مالی و اعتباری نور با بانک ملی ایران ، روند این ادغام در استان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،در این بازدید مدیر کل دفتر هماهنگی و پیگیری سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن گفت و گو با کارکنان شعب فعال و ادغامی موسسه نور درباره شرایط شغلی آنها، چگونگی استقرار و تعیین تکلیف کارکنان این موسسه در بانک ملی ایران را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید در خصوص بهره مندی از توانمندی و جانمایی کارکنان موسسه ادغامی نور بر اساس جایگاه شغلی و سنوات خدمتی آنها ، راهکارهای لازم را ارائه کرد.

اسدی گفت:  بانک ملی ایران  فرایند این ادغام را با استفاده از ظرفیت های عظیم خود بدون بروز هیچ اشکالی برای کارکنان و مشتریان موسسه ادغامی نور انجام داد که در خور تقدیر و تکریم است.

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیزدر این بازدید، گفت: فرآیند ادغام شعب موسسه مالی و اعتباری نور با بانک ملی ایران، در شاخص سرمایه انسانی بسیار حساس و حائز اهمیت است.

وی ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این ادغام تاکید کرد:

در اکثر استان ها ۵۰درصد از شعب این موسسه  در قالب شعب بانک ملی ایران  ، مجوز فعالیت گرفته اند، اما  با توجه به تراکم جمعیتی در استان البرز به عنوان استان مهاجرنشین و همجوار با استان تهران به دلیل مشکلات موجود و درخواست مدیران استانی ، به جز یک مورد تمامی شعب این موسسه در قالب شعب بانک ملی ایران و تابعه اداره امور شعب استان البرز مجددا به فعالیت و ارائه خدمات بانکی ادامه دادند.

میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی در این بازدید گفت : اداره کل سرمایه انسانی با کمک کارشناسان سرمایه انسانی در سطح استان ها در تلاش است که بانک اطلاعاتی مربوط به پرسنل این موسسه را بر اساس آمار اطلاعاتی اعلام شده از سوی اداره تسویه موسسه نور تطبیق و تکمیل کند .

یوسفعلی مهرپویا رییس اداره امور شعب استان البرز نیز در این بازدید،گفت : بانک ملی استان البرز با استفاده از دانش ، تعهد و تخصص کارکنان بانک ملی و حمایت های مدیران عالی رتبه بانک  توانست رتبه برتر در سهم بازار در بین سایر بانک های استان را در پایان سال گذشته کسب کند و امیدواریم که با پیوستن کارکنان  موسسه ادغامی نور به خانواده بزرگ بانک ملی ایران ، در این استان موفقیت های بیشتری را در شبکه بانکی شاهد باشیم.

گفتنی است در این بازدید،  کارشناسان سازمان اداری   استخدامی کشور ، ضمن دریافت اطلاعات شغلی کارکنان شعب ادغامی ،این اطلاعات را با داده های دریافتی از مراجع ذیربط  جهت اقدامات بعدی تکمیل و راستی آزمایی کردند .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/My4tfJ