امروز سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب بیمه البرز به عنوان مجری صدور بیمه نامه بین المللی Frontier

موسی رضایی میرقائد درگفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما از اقدامات انجام شده بیمه البرز با همکاری بیمه مرکزی برای رفع مشکل بیمه نامه خودروهای با مقاصد برون مرزی خبرداد و گفت: در حال حاضر رانندگان خودروهای ترانزیتی می توانند بیمه نامه بین المللی(Frontier) خود را در داخل کشور و با پرداخت ریالی دریافت کنند.

به گزارش فراسو، بر اساس اعلام مدیرعامل بیمه البرز، این شرکت با کمک مشاوران و مدیران بیمه مرکزی، مذاکرات و جلسات متعددی با بیمه‌گران و کارگزاران خارجی انجام داد تا چالش‌ها و مسائل فنی و زیرساختی تامین این بیمه‌نامه را شناسایی و تهیه آن را برای خودروداران تسهیل نماید.
بگفته موسی رضائی میرقائد این شرکت توانست پس از نزدیک به یک ماه مذاکره و سفر به کشورهای خارجی توسط نمایندگان مجری این طرح، با احدی از کشورهای اروپایی برای صدور بیمه نامه های Frontier به توافق برسد که با پیش تامین هزینه صدور این نوع از بیمه نامه ها برای وسایل نقلیه، مزایایی از جمله امکان خرید بیمه نامه در داخل کشور و از هر نقطه به صورت برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری و همچنین تامین اطمینان خاطر دارندگان وسیله نقلیه از اصالت بیمه نامه، میزان پوشش جبران خسارت و اعتبار آن در بین کشورهای حوزه COB را به ارمغان آورد.
موسی رضائی میرقائد اعتبار این بیمه‌نامه را بین‌المللی دانست و تاکید کرد: رانندگان با داشتن این بیمه نامه  در اتحادیه اروپا و دیگر مقاصد تعریف شده مشکل بیمه ای نخواهند داشت.
گفتنی است بیمه نامه Frontier جایگزینی برای کارت سبز است که این بیمه نامه از نظر پوشش بیمه ای و اعتبار تردد، منطبق با مشخصات کارت سبز و بین کشورهای عضو این اتحادیه معتبر است؛ به نوعی که پاسخگویی به مسائل بیمه ای، پوشش ها، پشتیبانی خدمات و … آن، توسط دفاتر کارت سبز در هر کشور به انجام می رسد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CAwIse