امروز شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳

امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت‌های پتروشیمی جم و ایلام

در حاشیه‌ی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت پتروشیمی جم و مجتمع پتروشیمی ایلام به امضا رسید.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ این تفاهم‌نامه به منظور اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات آموزشی، استعداد و توانایی‌های علمی، پژوهشی و فناوری متقابل و تبادل و استفاده از نیروی انسانی متخصص شرکت‌های پتروشیمی جم و ایلام منعقد گردید.

محورهای تفاهم‌نامه مذکور تحقیقات و انجام پروژه‌های کاربردی مشترک به منظور خلق فناوری بر مبنای ایده‌های جدید، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی موجود در شرکت مطابق مقررات و ضوابط و تبادل نیروی انسانی، استفاده از توان علمی و مهارت فنی متخصصان، مشاوره فنی و همکاری دوجانبه، ارائه خدمات علمی و اطلاعاتی در زمینه‌های تخصصی می‌باشد.

همچنین فراهم نمودن ظرفیت کافی و شرایط مناسب برای انجام دوره‌های کارآموزی، اجرای سمینارها، همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی مشترک، تلاش در راستای تدوین و تهیه آیین‌نامه‌ها و مقررات لازم به منظور تسهیل در ارتباط شرکت‌ها، و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی از محققان و متخصصان فعال در زمینه اجرای طرح‌های پژوهشی از موضوعات مورد توجه در این تفاهم‌نامه همکاری است.

گفتنی است مدت زمان این تفاهم‌نامه دو سال تعیین شده است‌ که در جهت همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری به امضای «محمدهاشم نجفی اردکانی»، مدیرعامل پتروشیمی جم و «داود جعفری‌فر»، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام رسید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qs7i7K