امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳

اعطای وام بانک قرض الحسنه رسالت به کارکنان محیط زیست

بانک قرض الحسنه رسالت و سازمان حفاظت محیط زیست تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه امضای این تفاهم نامه با اشاره به تحقق بانکداری دیجیتال در این بانک گفت: در چند سال گذشته که بانکداری بدون شعبه کلید خورد، به مرور شعب فیزیکی حذف و تمام خدمات در این بانک غیرحضوری شده و این امر موجب کاهش چشمگیر مصرف کاغذ و به تبع آن حفظ محیط زیست شده است.

وی همچنین با اشاره به همکاری دو مجموعه اظهارداشت: بیش از دو هزار رهیار در سراسر کشور به مشاوره و راهنمایی اعضا می پردازند و با توجه به پراکندگی کارکنان و محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست راهنمایی های مربوط به این تفاهم نامه ارایه خواهد شد.

در ادامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با استقبال از بانکداری دیجیتال گفت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه رسالت دغدغه مردم را دارد و از مسیر خود خارج نشده و این اتفاق مبارکی است.

علی سلاجقه باتاکید براینکه ما به عنوان اعضای سازمان محیط زیست در همکاری با سازمان های دغدغه مند محیط زیستی باید برای بقیه سازمان ها الگو باشیم، افزود: بانکداری دیجیتال بانک قرض الحسنه رسالت، حذف کاغذ و کاهش ترافیک را به دنبال دارد و این یعنی کمک به حفظ محیط زیست.

وی محیط بانان را قشری شریف و زحمت کش برشمرد وگفت: یکی از اهداف این تفاهم نامه بهره مندی کارکنان و محیط بانان محیط زیست از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت است.

گفتنی است این تفاهم نامه به امضای سیدرضا تهامی پور معاون مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و رضا انجم‌ شعاع معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور رسید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wODimq