امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

استقبال بی سابقه از کارگاه‌های آموزشی پژوهشکده بیمه در سال ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی «بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان» با ۹۷۰ شرکت‌کننده و کارگاه‌ آموزشی «شبکه فروش بیمه و تحول دیجیتال» با ۷۹۶ شرکت‌کننده، در صدر پرمخاطب‌ترین کارگاه‌های آموزشی پژوهشکده بیمه قرار گرفتند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، کارگاه آموزشی «بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان» که در روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور دکتر مدریک پیرصاحب عضو شورای فنی و مدیریت ریسک شرکت بیمه ایران و مشارکت ۹۷۰ نفر از علاقه‌مندان به صورت برخط برگزار گردید، در صدر پرمخاطب‌ترین کارگاه آموزشی پژوهشکده بیمه قرار گرفت.

در این کارگاه آموزشی ضمن مروری بر نکات کلیدی آیین‌نامه ۹۸ شورای عالی بیمه و بیان فلسفه وجودی و ماهیت فنی کلوزهای بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، به بحث و بررسی پیرامون معیارهای اختصاصی تعیین نرخ حق‌بیمه رشته مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان پرداخته شده است.

همچنین کارگاه‌ آموزشی «شبکه فروش بیمه و تحول دیجیتال»  که با حضور سید محمود شجاعی کیاسری  مدیرعامل استارتاپ ایزی بیمه و مشارکت ۷۹۶ مخاطب در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت برخط برگزار شده، در جایگاه دوم از لحاظ میزان مشارکت مخاطبان قرار گرفت.

در این کارگاه آموزشی نیز مفهوم تحول دیجیتال، اثرات تحول دیجیتال در آینده کسب و کار شبکه فروش بیمه، مهارت‌ها، الزامات و پیش‌نیازهای آغاز سفر دیجیتال برای شبکه فروش بیمه و مزایا و ویژگی‌های راهکارهای ابری (Cloud Base) بررسی شده است.

شایان ذکر است کارگاه‌های آموزشی پژوهشکده بیمه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir برگزار می‌گردد. کارگاه‌های روزهای شنبه به موضوعات مرتبط با تکافل و کارگاه‌های روزهای سه‌شنبه به حوزه بیمه‌های رایج اختصاص یافته است و در هر یک از این کارگاه‌ها به طور میانگین بیش از ۵۰۰ نفر از علاقه‌مندان حضور دارند.

خاطرنشان می‌گردد، ثبت نام و حضور در ‎کارگاه‌های آموزشی پژوهشکده بیمه برای عموم رایگان و آزاد می‎باشد و به تمامی شرکت‌کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

برای دریافت فایل ارائه کارگاه‌های آموزشی «بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان» و «شبکه فروش بیمه و تحول دیجیتال» به فایل پیوست مراجعه فرمایید.

بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان

شبکه فروش بیمه و تحول دیجیتال

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/RZwMkv