امروز شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست: ارتباطات مؤثر زیربنای توسعه و پیشرفت در همه عرصه ها است

در عصر حاضر که جوامع با سرعتی فزاینده به سوی جهانی متصل گام برمی‌دارند، ارتباطات مؤثر به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تلقی می‌شود.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی پیامی صادر کرد.

بنابر این گزارش، در متن پیام محمود لیائی آمده:

فرارسیدن هفدهم ماه مه مقارن با ۲۷ اردیبهشت؛ “روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی” و “روز ملی روابط عمومی”، فرصتی مغتنم برای تأمل در نقش و جایگاه خطیر ارتباطات در دنیای امروز و تجلیل از تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

جامعه اطلاعاتی و در راس آن روابط عمومی به عنوان بستری مناسب، نقشی کلیدی در ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی، توانمندسازی جوامع و تحقق عدالت اجتماعی ایفا می‌کند.

شرکت ملی پست به عنوان یک رکن رکین از ارکان اصلی نظام ارتباطی کشور از دیرباز ، همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات نوین و متنوع و ارتباط موثر با مخاطبان خود در سراسر کشور ، سهم خود را در توسعه جامعه اطلاعاتی و ارتقای سطح ارتباطات در کشور ایفا نماید.

در این راستا، کارشناسان متخصص و پرتلاش حوزه‌ی روابط عمومی این شرکت در سطح کشور، با تعهد و درایت خود، نقش بسزایی در برقراری ارتباط مؤثر با ذینفعان، انعکاس دستاوردها و عملکرد شرکت و ارتقای وجهه عمومی آن ایفا کرده‌اند.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان صمیمانه قدردانی کرده و برای آنان در ادامه این مسیر پرفراز و نشیب ، آرزوی توفیق داشته باشیم‌.

امید است با همدلی و هم افزایی تمامی دست اندرکاران این حوزه،  شاهد ارتقای بیش از پیش جایگاه شرکت ملی پست در کشور باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/fTCE5K