به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با محوریت شرکت سایپایدک و امداد خودرو سایپا از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه برگزار شد، رضایت ۹۱٫۲ درصدی مشتریان از خدمات امدادی و رضایت ۹۳٫۵۶ درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در پی داشت.
علاوه بر این پاسخگویی ۹۹٫۷ درصدی به مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی و خدمات خودرو در محل مشتری نیز از دیگر دستاوردهای مهم اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا در سال جاری بوده است.
بر اساس این گزارش، با توجه به پیش بینی های انجام شده و دریافت نیاز نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی سال جاری ۹۰ درصد خودروهای پذیرش شده به موقع تامین قطعه و در همان روز ترخیص شده اند.
لازم به ذکر است در این طرح، ۴۵۴ نمایندگی و ۵۴۷ واحد خدمت رسان سیار و مستقر در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند.