امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳

۹ درصد منابع ایلام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایلام سهم نقدینگی بانک در استان را حدود ۹ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: با همت و تلاش همه کارکنان توانسته‌ایم رتبه پنجم کل منابع و رتبه نخست منابع قرض‌الحسنه در استان را کسب کنیم.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «علی‌اصغر کائیدی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام به تشریح عملکرد بانک در استان طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام با داشتن ۱۰ شعبه در ۸ شهرستان به ارائه خدمات به مردم عزیز این استان می‌پردازد.

وی سهم نقدینگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام را حدود ۹ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: با همت و تلاش همه کارکنان توانسته‌ایم رتبه پنجم کل منابع استان و رتبه نخست منابع قرض‌الحسنه در استان را کسب کنیم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام افزود: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰ درصد رشد داشته و متناسب با آن مصارف استان نیز حدود ۳۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی در ادامه به خدمات غیرحضوری و آنلاین بانک اشاره کرد و گفت: در طول سال جاری بیش از ۱۳هزار فقره افتتاح حساب و ۱۵هزار فقره پرداخت تسهیلات به‌صورت آنلاین توسط شعب بانک در استان ایلام انجام شده است.

کائیدی پرداخت حدود ۹۰ درصد تسهیلات تکلیفی اشتغال‌زایی به تعداد ۵۰۰ فقره وام را نیز از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک و نیز مشارکت خیرخواهانه در کنگره عظیم اربعین در سال ۱۴۰۲، مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایلام با مساعدت و همراهی مدیران عالی بانک و کمک خیرخواهانه کارکنان، موکب کارکنان بانک را در مرز مهران دایر کرد. در طول ایام اربعین بیش از ۳۵هزار غذای گرم و ۵۰هزار بطری آب معدنی و ۱۰هزار اقلام فرهنگی در بین زائرین حسینی(ع) توزیع شد.

کائیدی خاطرنشان ساخت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و به منظور گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اولین حسینیه کودک را در طول برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) در مهران تأسیس کرد که مورد استقبال بی‌نظیر زائرین، مردم شریف مهران و مسئولین محلی و ملی و امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/JOpYz6