امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام وزیر کار در پی شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و همرزمانش در سوریه

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن کامل این  پیام به شرح زیر است .

 بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست و ناکامی مکرر در برابر ایمان و اراده مجاهدان جبهه مقاومت، بار دیگر در جنایتی تروریستی و تجاوزکارانه با حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، موجب شهادت چند تن از سرداران و افسران کشورمان شد.

بی تردید رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید و قطعا” این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

ضمن محکومیت اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی در تهاجم غیرانسانی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق ، شهادت سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی در کنار همرزم بزرگوارش سردار محمدهادی حاجی رحیمی و همراهان آنان را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمانده کل قوا ، ملت شهیدپرور ایران اسلامی ، هم‌رزمان آن شهیدان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه خانواده‌های معزز آنان تبریک و تسلیت گفته  و در این ایام پر فیض از پیشگاه خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) را مسألت می نمایم.

سید صولت مرتضوی 

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/62PFoW