امروز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در پی شهادت سرلشگر پاسدار زاهدی و همراهان در سوریه

درپی اقدام جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی و شهادت سرداران رشید مدافع حرم “سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی” و “سرلشگر پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی” از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان این جنایت هولناک و واقعه تلخ را محکوم و پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در پیام دکتر محسن احمدی آمده است:

بسمه تعالی
والذین هاجروا فی سبیل‌الله ثم قتلوا اوماتوا لیرزقنهم رزقاً حسناً و ان‌الله لهو خیرالرازقین (سوره حج ۵٨)

حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به ساختمان کنسولگری و تجاوز آشکار به حریم هوایی سوریه و شهادت سرلشگر پاسدار زاهدی، سرلشگر پاسدار حاجی رحیمی مستشاران نظامی و مدافعان حرم و جمعی از همراهان ایشان، مهر تاییدی بر عجز و استیصال این رژیم غاصب است و همانگونه که در پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید شده است رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.
بی‌شک تداوم این‌گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که حاکی از شکست و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع اسرائیل در رسیدن به اهداف پلید خود و عمق استیصال و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است، از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.
اینجانب شهادت سردار زاهدی و همرزمانش در ایام شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان علیه السلام را به ملت شریف و قهرمان ایران و خانواده های این شهیدان والامقام تسلیت می گویم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/k1Y8xT