امروز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر کار خبرداد: استقبال ۹۰ درصدی دهک‌های کم درآمد از کالابرگ الکترونیک

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استقبال بالای ۹۰ درصدی دهک‌های کم درآمد اول تا سوم طرح ملی کالابرگ الکترونیک خبرداد و گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده در مرحله سوم اجرای این طرح، مشارکت به ۹۵ درصد می‌رسد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی وامور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در حاشیه نشست هیئت دولت و در گفت و گو با خبرنگاران تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی را نیازمند بررسی مجدد دانست و اظهار کرد: امروز این موضوع در دولت مطرح و قرار شد آقای مخبر معاون اول ریاست جمهوری پیگیری کند و‌امید است اجرای این طرح با رفع موانع ادامه یابد اما تاکنون تصمیم قطعی برای تداوم آن گرفته نشده است.
وی اضافه کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به ویژه دهک‌های کم در آمد اول، دوم و سوم با استقبال بیش از ۹۰ درصد همراه شد و در مرحله سوم نیز استقبال از این طرح شتاب بیشتری گرفته و پیش‌بینی می‌شود که بالغ بر ۹۵ درصد از این طرح استقبال کنند.
وزیر رفاه گفت: موانع و مشکلات این طرح رفع و با استقبال مناسب مردم روبرو شده است و البته کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیاز‌های عمومی را پاسخ دهند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/8tZA3a