امروز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

صندوق ذخیره فرهنگیان نهادی امن و بدون ریسک برای سرمایه‌گذاری فرهنگیان

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان، مامنی امن و بدون ریسک برای سرمایه‌گذاری فرهنگیان است و ما باید با تمام توان خود را برای حفظ و نگهداری اعضای فعلی و جذب فرهنگیان غیر عضو بکار بگیریم.

به گزارش فراسو، محمدرضا ابراهیمی در نشست اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اهمیت صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان حامی و پشتیبان معیشت فرهنگیان، اظهار داشت: این صندوق با ارائه خدمات متنوع و مطمئن، بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌های فرهنگیان عزیز فراهم کرده است.
وی پس از ارائه گزارشی از آمار اعضای صندوق و میزان واریزی‌ها، افزود: خوشبختانه شاهد استقبال روزافزون فرهنگیان از این صندوق هستیم و تعداد اعضای آن در حال افزایش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر ضرورت آگاهی‌رسانی به فرهنگیان در خصوص مزایا و خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: ما موظفیم با تبیین و روشنگری مستمر، فرهنگیان را از این فرصت ارزشمند مطلع سازیم تا آنان با اطمینان خاطر نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنند.
ابراهیمی در ادامه به ارتقای شیوه و سرعت پاسخگویی به مراجعین و تماس‌گیرندگان صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی سریع، رضایت‌مندی فرهنگیان را جلب شود.
وی در پایان این نشست، با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان باید به طور گسترده‌تر به اطلاع فرهنگیان استان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برسد تا آنها فرصت سرمایه‌گذاری در این نهاد مالی بزرگ را از دست ندهند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Z8gLHS