امروز دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳

دعوت رئیس کل بیمه مرکزی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس/ اتحاد رمز پیروزی است

رئیس کل بیمه مرکزی در پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد؛ تصمیم های تاریخ ساز همواره قابلیت ستایش دارند و یکی از داهیانه ترین و سرنوشت سازترین تصمیمات معمار کبیر انقلاب اسلامی، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس» است.

به گزارش فراسو، در ادامه پیام  علی استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی آمده است: این عنوان هوشمندانه در حقیقت تعیین تکلیف تمامیت «حق» در برابر لشکرکشی «باطل» است که هیچگاه با یکدیگر جمع نخواهند شد.

پیام روشن «روز قدس» ریشه در آیه های الهی و تعالیم ائمه معصومین دارد و بانگ «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدو» را به گوش مسلمانان عالم می رساند و آنان را برای مقابله با «حق کشی» آماده می کند.

حوادث تلخ و تاسف آوری که امروز در مظلوم ترین جغرافیای جهان اتفاق می افتد تابلویی از جنس مقاومت مدافعان قدس شریف و سبعیت قاتلان انسانیت است.

ویترینی از جنایات ضد بشری و حملات کور به کاروان های امدادرسان از یک سو و ترور سرداران سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر سو، تصویری از رژیم اشغالگر قدس در پیش چشم جهانیان به نمایش در آورده که غیر از لعن و نفرین ابدی، حاصل دیگری ندارد.

تمامی حقیقت در برابر تمامیت باطل، قد علم کرده اند تا به جهانیان ثابت کنند که پایان این نبرد نابرابر، آزادی نخستین قبله گاه مسلمانان است و بر اساس وعده الهی، ارض مقدس نصیب مستضعفان خواهد شد. خانواده بزرگ صنعت بیمه در سال ۱۴۰۳ با عنایت به شعار سال مقام معظم رهبری در خصوص «جهش تولید با مشارکت مردم» مسئولیت های اساسی پیش رو دارد.

در همین راستا ضمن دعوت از تمامی ارکان صنعت بیمه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همصدا با خیل عظیم مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی دشمن شکن و اتحادگستر روز قدس حضور یافته و عزم راسخ خود را برای نقش آفرینی در صحنه حذف رژیم اشغال گر قدس از صفحه جغرافیای جهان به نمایش خواهند گذاشت.

با استعانت از پروردگار یگانه و در سایه سار نخل ولایت و با مردم و برای مردم برای فتح قله های پیش رو آماده ایم.

علی استادهاشمی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/hdbMV8