امروز چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیران امور بازرسی و سرمایه‌انسانی بانک آینده

آیین تودیع و معارفه مدیر امور بازرسی و مدیر امور سرمایه‌انسانی بانک با حضور عضو هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران بانک آینده برگزار شد.
به گزارش فراسو، طی حکمی از سوی آقای دکتر بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، آقایان عبدالرضا تات و رامین خانزاده، به‌ترتیب به سمت مدیر امور بازرسی و مدیر امور سرمایه‌انسانی و توسعه مدیریت منصوب شدند.
بنابر این گزارش، آقایان عبدالرضا تات و رامین خانزاده، سابقه فعالیت در رده‌های مختلف سازمانی در بانک ملت را در حوزه تخصصی خود داشته‌اند. خانزاده، مسئولیت‌هایی هم‌چون: همتراز مدیریت امور سرمایه‌انسانی بانک ملت، ریاست هیأت‌مدیره شرکت بهسامان ملت و ریاست هیأت‌مدیره شرکت نیرو تأمین آتیه‌خواهان را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.
در این آیین، محسن خوارزمی، عضو هیأت‌مدیره بانک آینده از تلاش و اقدامات آقای محمدابراهیم علی‌سمیر، رئیس پیشین اداره امور کارکنان و علیرضا مرادی، رئیس پیشین اداره بازرسی طی مدت‌زمان فعالیت خود در بانک آینده، قدردانی نمودند.
ایشان با بیان این نکته که اهمیت حوزه بازرسی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشتند: اقدامات زیادی تا کنون انجام شده، اما تغییرات در راستای حیات و تقویت سازمان الزامی هستند و حوزه بازرسی نیز یکی از نقش‌های اصلی در رشد و تعالی سازمان و حرکت آن در مسیر هدفمند، را بر عهده دارد.
حوزه مرتبط با سرمایه‌انسانی را بخشی حساس، مهم و اثربخش خواند که همواره مطالبات و انتظارات کارکنان، متوجه مدیران این حوزه است و از همین‌رو، رفتاری اثربخش و مبتنی بر تعامل و احترام متقابل باید در دستورکار قرار گیرد. عضو هیأت‌مدیره از سامان‌دهی «کمیته توسعه عالی سرمایه‌انسانی» خبر داد که در قالب این کمیسیون، تصمیمات مربوط به سرمایه‌انسانی به‌صورت مشارکتی و گروهی اتخاذ و پیشنهادهای وارده نیز در این کمیسیون طرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
آقای خوارزمی با بیان این نکته که اساساً مدیریت منابع‌انسانی با بهره‌وری گره خورده و بقای سازمان در گرو این مهم است، تصریح کرد: باید در تعامل با نیروی انسانی، نگاه نقدپذیر داشته باشیم، سخنان آن‌ها را بشنویم.
وی افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ مشتری‌مداری، کیفیت عملکرد، بازاریابی مؤثر و مواردی از این قبیل، محور اصلی سرمایه‌‌انسانی است و بر همین اساس، مدیریت سرمایه‌انسانی باید بر اساس شایستگی صورت گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/cG1jpP