در بیستویکمین همایش تعالی سازمانی که روز سهشنبه، یکم اسفندماه در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد با ارزیابی کارشناسان خبره، موفق به دریافت گواهی سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.
به گزارش فراسو، این جایزه هر ساله با اهدافی نظیر ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاهها و سازمانها، تشویق بنگاهها برای اجرای خودارزیابی، شناخت نقاط قوت و قابل بهبود و ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات موفق بنگاهها برگزار میگردد. از همین رو سازمان مدیریت صنعتی این جایزه را مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظامهای مدیریتی سازمانها و نتایج موفقیتهای آنها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس «الگوی تعالی سازمانی» به شرکتهای برتر اهدا میکند.
پرداخت الکترونیک پاسارگاد که یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت پرداخت کشور است، در حالی موفق به دریافت این جایزه شد که در سال جاری و در همایش رتبهبندی شرکتهای برتر کشور نیز موفق به کسب عنوان «شرکت برتر از نظر رشد سریع» شد. همچنین کسب تندیس بلورین در ۳ دوره متوالی جایزه ملی مدیریت مالی ایران، دریافت گواهینامه چهار ستاره ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت دانشی و دریافت تندیس بلورین در هشتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت از دیگر دستاوردهای این شرکت در یک سال گذشته بوده است.
پرداخت الکترونیک پاسارگاد با هدف خودارزیابی، شناخت نقاط قوت، توجه به نقاط قابل بهبود و در راستای افزایش کیفیت خدمات به ذینفعان خود در این ارزیابی شرکت کرده تا در فضای رقابتی موجود، مسیر تعالی را طی کند. کسب گواهینامه سه ستاره این همایش گواهی است که این شرکت توانسته مطابق با معیارهای جایزه ملی تعالی سازمانی در راستای چشمانداز خود با ارائه راهکارها و محصولات هوشمند، علاوه بر بهبود کیفیت زندگی مشتریان خود، سیستمهای نوین مدیریت را در فضای داخلی سازمان جاری سازی کند.
پرداخت الکترونیک پاسارگاد تقدیر نامه سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی گرفت
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5h2vga