بانک ایران زمین با مشتریان قابل توجه و پرشمار خود هر ساله برای ایام پایانی سال مشخصاً اسفند ماه و همچنین روزهای آغازین سال جدید همچون سال ۱۴۰۳ اقدامات و تدابیر ویژه ای را برای رفع نیازهای مشتریان وفادار خود می نماید.
به گزارش فراسو، رفاه حال مشتریان و انجام کلیه امور بانکی مشتریان بانک ایران زمین جزو اولویت های مدیران ارشد و کارکنان پرتلاش و سختکوش این بانک محبوب بوده و هست که این مهم در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ با افزایش ساعت کار آنها در شعب و واحدهای ستادی بانک ایران زمین به وضوح قابل ملاحظه می باشد.
امسال هم همچون سنوات گذشته بانک ایران زمین، تنظیم شیفت های کشیک، افزایش ساعت کاری شعب، افزایش خدمات و سرویس های موردنیاز و مواردی از این دست، جزو تدابیر و اقدامات تیم خستگی ناپذیر بانک ایران زمین چه در شعب و چه در واحدهای ستادی و پشتیبانی به شمار می آید.
اما این اقدام و برنامه ریزی صحیح بانک ایران زمین در حالی روی می دهد که روزهای پایانی سال مصادف با شروع میزبانی از ماه ضیافت الهی رمضان هم می باشد و مطمئناً به برکت این ماه عزیز، مشتریان و کارکنان خدوم بانک ایران زمین با همدلی و همراهی با یکدیگر روزهای پایانی سال و حتی ابتدای سال جدید ۱۴۰۳ را به خوبی و نیکی بخصوص تلاش برای جلب رضایت مشتریان این بانک سپری خواهند کرد.
از مصادیق قابل ذکر تدبیر مورد اشاره، می توان به تنظیم کشیک و خدمات رسانی مضاعف کلیه شعب بانک ایران زمین از روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه تا یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ساال جاری و ارائه تمامی خدمات و سرویس های موجود اشاره کرد.
در این راستا کلیه شعب استان تهران در این ایام به صورت یکسره تا ساعت ۱۶:۳۰ آماده ارائه سرویس به شهروندان عزیز هستند و همچنین مشتریان آن می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ تماس حاصل نمایند.