امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
برگزاری نمایشگاه سه روزه اینوتکس پست در کیش همزمان با روزجهانی پست رایزنی با سازمان ثبت احوال جهت ایجاد ایمیل ملی همزمان با صدور شناسنامه

مدیرعامل شرکت ملی پست حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید را تبریک گفت

محمود لیائی، معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز که امسال معطر به نور قرآن و ماه رمضان هم شده است را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛  در متن این پیام آمده است:
وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی
ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی‌ها
همکاران عزیزم در سایه همت و روحیه جهادی شما، سالی پرفراز و نشیب را در شبکه پستی پشت سر گذاشتیم. سالی که از یک‌سو با افزایش حجم تقاضا برای دریافت خدمات پستی شهروندان مواجه بودیم و از سوی دیگر با کمبود زیرساخت‌ها و تجهیزات دست و پنجه نرم می‌کردیم. اما عزم راسخ تک‌تک شما برای خدمت رسانی و حمایت‌های بی‌دریغ وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک کرد تا ریل گذاری قطار توسعه و هوشمندسازی پست را با شتاب بیشتری پیش ببریم و هر روز شاهد برداشتن گامی رو به جلو باشیم.

نوسازی ناوگان حمل و نقل، ایجاد خطوط جدید پستی، افزایش نقاط دسترسی، به‌روز رسانی سامانه‌ها، ایجاد سرویس‌های نوین، تحول در ساختار نیروی انسانی، مولدسازی سرمایه‌های راکد و بهره برداری از سیستم‌های سورتینگ و پردازش هوشمند، تنها بخشی از این اقدامات است.

همراهان گرامی، در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲، در حالی به استقبال سال نو می‌رویم که شرکت ملی پست پس از سال‌ها توانسته از سد زیان انباشته عبور کرده و در وضعیت مالی پایدار قرار گیرد. وضعیتی که با ادامه حرکت در مسیر پیش‌بینی شده و به همت و پشتکار شما، از روزهای نویدبخش در سال آینده خبر می‌دهد.

در پایان، در این روزها و شبهای سراسر معنویت از تمامی شما عزیزان التماس دعا داشته و برای‌تان سالی سراسر سلامتی، سربلندی، نور و رحمت از درگاه حضرت حق آرزومندم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/9qyCuB