امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳
رشد ۷۸ درصدی منابع صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان

رشد ۷۸ درصدی منابع صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در دولت سیزدهم

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: از زمان استقرار دولت سیزدهم، سرمایه این صندوق ۷۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «بیت‌اله برقراری» در «همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی -صهبا) گفت: بالابردن روابط بین مدیر و کارکنان، اصلاح مشکلات محیطی و افزایش خلاقیت از جمله عوامل موثر بر بهره‌وری است.
وی افزود: برنامه راهبردی مبتنی بر علم، موجب افزایش بهره وری است.‌
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر اظهار داشت: در این صندوق  بر اساس اسناد بالادستی، گسترش چتر تامین بیمه و سرمایه‌گذاری دنبال می‌شود.
برقراری افزود: عملکرد این صندوق مبتنی بر تعهدات بیمه‌ای است و نقشه استراتژیک آن، رشد ارزش دارایی‌ها، افزایش حجم سرمایه گذاری و سبد سهام است.‌
وی افزود: تا کنون نیز خرید و فروش به موقع سهم،‌ اقدام به موقع و مسائلی از این دست منجر به بهره‌وری و رشد دارایی صندوق  شده است.
وی با اعلام اینکه ۴۵ اقدام شاخص هم زمان با ۴۵ امین پیروزی شکوهمند انقلاب توسط صندوق در دولت سیزدهم انجام شده است گفت: بخش عمده این اقدامات برای نخستین بار انجام می‌شد و  یکی از آن‌ها جذب ۸۰۰ هزار عضو جدید بود.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خاطرنشان‌کرد: اصلاح ساختار و افزایش سرمایه باعث شد سود این صندوق نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/gkO19Q