امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد ۲/۵ برابری درآمد شرکت ملی پست از سهم سبد سرویس‌های الکترونیکی

محمد احمدی معاون‌ فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در افتتاح همایش روسای ادارات و کارشناسان کدگذاری و فناوری اطلاعات گفت: ظرفیت بانک‌های اطلاعاتی و به کارگیری دیتاهای موجود در حوزه فناوری و تجربه‌ی ارتباط مستقیم و موثر حوزه جغرافیایی با شهروندان و سازمان‌ها می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد سرویس و خدمت جدید باشد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، محمد احمدی در افتتاحیه همایش روسای ادارات و کارشناسان کدگذاری و فناوری اطلاعات که صبح امروز دوم اسفند ۱۴۰۲، در سالن مهر مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور برگزار شد؛ گفت: همکاری تنگاتنگ و موثر ادارات‌کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی و فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در راستای ارتقای کیفی پایگاه داده پروژه ملی جی‌نف و بهنگام‌سازی و بهینه‌سازی اطلاعات مکانی کشور، طراحی و ارایه خدمات این حوزه را به مشتریان تسهیل خواهد کرد.

معاون فنی و بازرگانی با بیان‌ اینکه تشکیل اداره کدگذاری و فناوری اقدامی هوشمندانه در راستای ارایه خدمات مبتنی بر فناوری بوده است، افزود: بکارگیری داده‌های موجود در حوزه فناوری و تجربه‌ی ارتباط مستقیم و موثر حوزه جغرافیایی با شهروندان و سازمان‌ها می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد سرویس و خدمت جدید باشد.

احمدی با اشاره به رشد دو و نیم برابری سهم درآمدی شرکت‌ ملی پست از سبد سرویس‌های الکترونیکی، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای فناورانه و الکترونیک موجود و توان‌ نیروهای متخصص، انتظار رشد بیشتری را در سال آینده در این زمینه‌ داریم.

وی در ادامه به توافق و همکاری شرکت ملی پست و سازمان ثبت احوال در خصوص چاپ، پاکت‌گذاری و ارسال شناسنامه‌های هم‌وطنان بر اساس احراز هویت استنادپذیر از منظر قانون و استفاده از نشانی آن‌ها اشاره کرد و افزود: این‌همکاری گواه خوبی بر ایجاد ارزش‌های بنیادی در حوزه کسب و کار و اجرای سیاست‌های اقتصادی است.

معاون فنی و بازرگانی ادامه داد؛ شرکت ملی پست به دلیل ماهیت خدمات‌رسانی و حضور در تمامی ارکان جامعه، با شناسایی نیازهای مردم، ظرفیت‌های اجرایی خوبی برای خلق ارزش افزوده و ایجاد سرویس‌های نوین دارد.

احمدی توان اجرایی شبکه پستی را به عنوان یک‌ توان‌مندی اثربخش برشمرد و افزود: با استفاده از داده‌های موجود در حوزه جغرافیایی، زیرساخت‌های فناوری اطللاعات و بکارگیری توان و دانش بخش خصوصی می‌توانیم تحول بنیادی در افزایش ترافیک و ارایه خدمات ایجاد نماییم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/hzB6W8