امروز سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره آشنایی با حقوق و روابط کار برای مدیران و کارکنان صندوق ذخیره فرهنگیان

در راستای ارتقای سطح دانش کاربردی مدیران و کارکنان صندوق ذخیره فرهنگیان، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، دوره آشنایی با حقوق و روابط کار در سالن‌ همایش‌های صندوق برگزار شد و مورد استقبال گسترده همکاران قرار گرفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان، این دوره آموزشی کاربردی روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ توسط مدیریت سرمایه انسانی صندوق، با حضور مدیران منابع انسانی، امور اداری، کارگزینی و سایر همکاران علاقه‌مند به مفاهیم قانون کار به مدت سه ساعت برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه دکتر مسیح بهراد مدیر سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای سطح دانش و نگرش همکاران، بر تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع با توجه به نیاز روز و دانش روز تاکید کرد.
در این کارگاه، اقبال جوادیار از کارشناسان قانون کار و روابط کار به عنوان مدرس این دوره آموزشی، به تفصیل به بررسی قوانین مرتبط با کار و محیط‌های کاری و همچنین قوانین مترتب بر روابط کارگر و کارفرما پرداخت.
این کارگاه فشرده سه ساعته با پرسش و پاسخ فراگیران همراه بود با استقبال قابل توجه همکاران در صندوق ذخیره فرهنگیان، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه روبرو شد به طوری که بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، بیش از ۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این دوره، رضایت خود را از نحوه برگزاری آن اعلام کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/SB6eCV