امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران برای شرکت در انتخابات

در آستانه روز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ زمان برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، در پیامی از تمام همکاران بانک برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دعوت بعمل آورد.

به گزارش فراسو، در این پیام آمده است: روز جمعه یازدهم اسفندماه بار دیگر ملت شریف و عزیز ایران اسلامی با شرکت در انتخابات، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فراز و نشیب کشور ورق خواهند زد.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی حساس برای مردم این سرزمین است تا با انتخاب شایسته‌ترین افراد برای نشستن بر کرسی‌های مجلس به همه ثابت کنند که به قول آن پیر فرزانه “مجلس در راس امور است” و با انتخاب بهترین نماینده برای عضویت در مجلس خبرگان رهبری نشان دهند که همه ارکان و عناصر حکومتی و حاکمیتی با انتخاب مردم است که معنا می‌شوند.

بر این اساس همه با هم لبیک‌گویان به ندای رهبر فرزانه، برای داشتن ایرانی قوی، بار دیگر روز جمعه به میدان آمده و حماسه‌ای دل‌انگیز از جنس وحدت و انتخاب اصلح خواهیم آفرید و آینده را با انتخابی آگاهانه می‌سازیم.

ما کارکنان بانک توسعه صادرات ایران نیز با هدف تحقق ایرانی بزرگ، پیشرفته و متعالی ضمن مشارکت در این رخداد عظیم از همه مردم عزیز دعوت می‌کنیم که هم‌پا و هم‌راه با یکدیگر، نقش خوشرنگ دیگری بر تاریخ این کشور  ترسیم کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6IAqQC