امروز پنج شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تولیدات رسانه ای درحوزه زمین باید حرفه ای و هنرمندانه انجام شود

مدیرکل دفتر ترویج، روابط عمومی و امور بین‌الملل گفت: تولیدات رسانه ای اعم ازخبر،گزارش، فیلم،موشن گرافیک،اینوگرافیک و.‌..برای تاثیرگذاری برمخاطبان باید حرفه ای و هنرمندانه انجام شود.
به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، سیدشهاب سیدمحسنی در نشست با کارشناسان ورابطان ترویج وروابط عمومی ستادی ومدیریت اموراراضی استان ها به صورت وبیناری ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت:افزایش آگاهی مردم، نقش مهمی در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و حفظ وصیانت از زمین به عنوان بسترتولید وامنیت غذایی دارد.
وی افزود: کارشناسان و رابطان ترویج وروابط عمومی باید ازانواع روش ها وتکنیک های رسانه ای ،تبلیغی وانتشارتی به صورت حرفه ای وهنرمندانه برای اطلاع‌رسانی وفرهنگ سازی درخصوص تبیین اهمیت حفظ وحراست از زمین های کشاورزی استفاده کنند.
مدیر کل دفتر ترویج ، روابط عمومی واموربین الملل باتاکید بر انجام فعالیت ها به صورت استاندارد وحرفه ای گفت: روابط عمومی ،علم،فن وهنری است که باید دست اندرکاران آن با مهارت های ارتباطی ،نوشتاری ،دیداری وشنیداری به خوبی آشنا باشند که بتوانند وظایف وماموریت های اطلاع رسانی واطلاع یابی را به نحو مطلوب انجام دهند.
وی افزود:ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های رفع تداخلات، صدور اسناد ، یکپارچگی اراضی وتوسعه کشاورزی ازطریق رسانه های جمعی بویژه شبکه های اجتماعی ضروری است.
سیدمحسنی با اشاره به ارزیابی عملکردو برنامه تکلیفی کمی وکیفی در حوزه ترویج وروابط عمومی درسال ۱۴۰۲بیان کرد:ارائه عملکرد کمی وکیفی درزمینه های مختلف ترویجی وروابط عمومی باید همراه با مستندات باشد تاقابلیت بررسی دقیق ودرست راداشته باشد.
وی افزود:با مستندسازی فعالیت‌های ترویجی وروابط عمومی درطول سال می توان ارزیابی دقیق از عملکرد وبرنامه ها داشت واز طریق به نقاط ضعف وقوت در فعالیت ها پی برد.
همچنین دراین نشست کارشناسان ورابطان ترویج وروابط عمومی، مسائل ،مشکلات وپیشنهادهای خودرا برای توسعه وپیشرفت فعالیت ها در حوزه ترویج وروابط عمومی بیان کردند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/cXey7L