دکتر رضوانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو و هیات همراه از شعبه ساری و آمل این شرکت بازدید به عمل آوردند.
به گزارش فراسو به نقل از روابطعمومی شرکت بیمه تجارتنو؛ مدیرعامل این شرکت ضمن تشکر از تلاش همکاران شعبه در راستای تحقق اهداف عالی شرکت، نیروی انسانی حرفهای و تلاشگر را بزرگترین سرمایه یک سازمان خواند و بر راهکارهای راهبردی لازم برای بهبود و توسعه خدمات بیمهای تاکید داشت.
دکتر رضوانی «انجام عملیات بیمهگری سودآور» را مهمترین راهبرد شرکت دانست و با اشاره به این که بیمه تجارتنو به صورت هدفمند بر روی پرتفوهای سودآور تمرکز میکند افزود: اصول مشتری مداری نیز رکنیست که همه کارکنان باید بر این امر مهم پایبند بوده و نسبت به ارتقای خدمات و پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.
در ادامه مدیرعامل محترم بیمه تجارتنو به عنوان یک رهبر مشتاق و پویا، با کارکنان شعب گفتوگو کرده و راهکارهای جدید را برای بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان پیشنهاد داد.
این اقدام نشان از تلاشهای جدی و مستمر این شرکت برای ارتقاء سطح خدمات بیمهای در سطح استانها و افزایش اعتماد مشتریان به آن است.