امروز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳

افتتاح ساختمان جدید شعبه محمدیه بانک قرض‏‌الحسنه مهر ایران در قزوین

در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک، ساختمان جدید شعبه محمدیه بانک قرض‏‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها، حجت‌الاسلام «بهاء‌الدین آقاحسینی» امام جمعه شهر محمدیه و جمعی از مدیران، ساختمان جدید شعبه محمدیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، با اشاره به گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور، بیان کرد: باعث افتخار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که بانک‌های دیگر از طرح‌های این بانک الگوبرداری می‌کنند.

وی گفت: تلاش می‌کنیم امور بانکی مشتریان به‌ صورت غیرحضوری انجام شود، اما استقبال گسترده مشتریان از خدمات بانک باعث شده، مراجعه حضوری به شعب زیاد باشد؛ بنابراین ایجاد فضایی درخور شأن مشتریان را جزو اولویت‌های خود قرار دادیم.

در ادامه این مراسم «کاوه نایینی» مدیر شعب بانک در استان قزوین با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مقایسه با بانک‌های دیگر جایگاه ویژه‌ای در شهر محمدیه دارد، گزارشی از عملکرد بانک ارائه کرد و افزود: ساختمان جدید شعبه محمدیه با مساحت ۲۰۰ مترمربع و رعایت همه استاندارهای لازم، در کمتر از ۲ ماه بازسازی شد و اکنون آماده ارائه خدمت به مردم شریف این شهر است.

شعبه محمدیه در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد و تا کنون حدود ۵۷هزار حساب در این شعبه افتتاح شده است.

منابع این شعبه با رشد ۶۰ درصدی نسبت به پایان سال گذشته، به بیش از ۶هزار میلیارد ریال رسید.

مشتریان می‌‎توانند برای دریافت حضوری خدمات بانکی از شعبه محمدیه به آدرس قزوین، محمدیه، بلوار امام حسین، روبه‌روی خیابان گلسار یک، پلاک ۸۶ مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/mMY6Dn