امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

از مسیر لذت ببر؛ پرداخت آنلاین و بدون معطلی عوارض در پی‌پاد

پی‌پاد اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که با هدف سهولت پرداخت‌های خرد و کلان امکانات و خدمات متعددی برای کاربران خود ایجاد کرده است تا بتواند لحظه به لحظه پرداخت‌های خود را مدیریت کنند.

به گزارش فراسو، این اپلیکیشن علاوه بر ارئه خدماتی چون انجام پرداخت‌های روزانه مانند انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبوض و امکاناتی را جهت بالا بردن کیفیت سفر برای کاربران خود فراهم کرده است.
از جمله این امکانات می‌توان به پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی اشاره داشت. کاربران می‌توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن تنها یکبار اطلاعات خودرو را وارد نمایند و علاوه بر استعلام بدهی، پرداختی امن و سریع را تجربه کنند. این نوع پرداخت باعث می‌شود تا مسافران بدون نیاز به ماندن در صف پرداخت عوارضی و به تأخیر انداختن سفر خود پرداختی امن و سریع داشته باشند و بدون معطلی به مسیر خود ادامه دهند.
علاوه بر پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی، کاربران اپلیکیشن پی‌پاد می‌توانند در سفرهای نورزی لحظه به لحظه پرداخت‌های خود را مدیریت کرده و از خدمات متنوع این اپلیکیشن از جمله پرداخت خلافی، خرید بیمه مسافرتی، خرید بلیت هواپیما و قطار، رزور هتل و تورهای داخلی و خارجی برخوردار شوند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1QMKmr