امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقای کیفیت؛ اولویت ارائه خدمات پستی به مشتریان

محمودلیائی؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی به ویژه در ایام پایانی سال بر رفع مشکلات مناطق پستی در راستای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت تاکید کرد.

 به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نشست شورای مدیران پست استان تهران صبح امروز ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور محمود لیائی؛ معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست، سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیر کل پست استان تهران و تمامی مدیران مناطق پستی استان تهران در مرکز منطقه پستی جنوب شرق با هدف ارزیابی عملکرد مناطق برگزار شد.

لیائی در این نشست با تاکید بر رسالت اصلی شبکه پستی در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، گفت: “با بهره گیری از ظرفیت های موجود و تلاش و همت مضاعف همکاران باید خدماتی مطلوب و با کیفیت به مشتریان ارائه شود.”

مدیرعامل #شرکت_ملی_پست بر رفع موانع و چالش ها به ویژه در حوزه‌ی نیروی انسانی و ارتقای تجهیزات تاکید کرد.

معاون وزیر ارتباطات با تقدیر از عملکرد پست استان تهران و مناطق پستی در طی سال جاری بر وصول حداکثری و جلوگیری از انباشت مطالبات در مناطق پستی تاکید کرد.

در ادامه شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره و معین اداره کل پست استان تهران با اشاره به ظرفیت موجود در مناطق پستی و شهرستان های تابعه پست استان تهران پیرامون توسعه خدمات رسانی به مشتریان، به بهره گیری از  تمامی ظرفیت های بازارهای بالقوه این استان با هدف افزایش سرانه پستی و توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.

مدیر کل پست استان تهران نیز در این نشست گزارشی از عملکرد مناطق پستی در طی سال جاری ارائه و به بیان مشکلات موجود مناطق در مسیر تحقق صد درصدی اهداف شبکه پستی پرداخت.

جنتی عطائی با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی در ایام منتهی به پایان سال،  گفت: “در حال حاضر این اداره کل و مناطق تابعه با حداکثر توان و ظرفیت در حال خدمات رسانی به مشتریان است.”

در پایان هریک از مدیران مناطق پستی به بیان مسائل و مشکلات در منطقه تحت مدیریت خود پرداخته و پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت موجود اعلام نمودند.

گفتنی است در حاشیه این نشست لیائی از بخش های مختلف مرکز منطقه پستی جنوب شرق بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0QY6Xq